İçeriğe geç

153 Numara Ne Işe Yarar

153 hangi durumlarda aranır?

Bilgi, şikayet, öneri ve sorularınız için belediye birimlerinin bir parçası olan Beyaz Masa’nın 153 numarasını arayabilirsiniz. Vatandaşlara 153 numaralı hat üzerinden günün 24 saati hizmet verilmektedir.

153 hangi şikayetlere bakar?

153. Hat, ülkedeki tüm şehirlerdeki vatandaşlara kamu işlerinde yardım sağlar. “Beyaz Masa” olarak da adlandırılan bu departman, şehrin Büyükşehir Belediyesi çerçevesinde destek sağlar.

Alo 153 nelere bakar?

Alo 153 Sokak kedisi için Hayvan ambulansı acil yardım talebi.

153 hangi saatlerde hizmet veriyor?

Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.

153 hangi hizmetleri veriyor?

21 Eylül 2024’te gözden geçirilen kararlı sürüm gösterilmektedir. Hala gözden geçirilmesi gereken bir değişiklik var. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyeler tarafından kullanılan bir talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

153 şikayet nedir?

Ankara Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Merkezi; Ayrıca başvuruları takip etmek, süreç ve sonuçları hakkında bilgi almak da mümkün. Başkent 153, 7/24 hizmet anlayışı ve uzman kadrosuyla yeni nesil e-belediyeciliğin yapılandırılmasında en önemli adımlardan biri.

Beyaz masa neyle ilgileniyor?

Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.

153 WhatsApp hattı var mı?

WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Hangi konular belediyeye şikayet edilir?

Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.

153 neyi ifade eder?

Aralık 2021’de yenilenen formatıyla Diyarbakır’da faaliyete geçen Alo 153 Çağrı Merkezi’ne, Talep, Öneri ve Şikâyet Değerlendirme Birimi tarafından belediyemiz yetki alanı içerisinde rekor sayıda başvuru yapıldı.

153 beni neden arar?

153 Neden arıyor? “153” numaralı telefon, Türkiye’deki Borçlu Koruma ve Kredi Garanti Fonu’nun (KGF) “Beyaz Masa” birimine aittir. Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç durumu hakkında bilgi: Borcunuz hakkında bilgi almak için aranabilirsiniz.

153 Hayvan Ambulansı Ücretli mi?

Kamu kurum ve kuruluşları, veteriner klinikleri ve evcil hayvan sahipleri bu veri tabanından ücretsiz olarak faydalanabiliyor.

153 ne iş yapar?

Kocaeli Belediyesi’ne 68 operatörle hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, çok sayıda vatandaşa bilgi hizmeti sağlıyor ve talep ve önerilerini ilgili birimlere bildiriyor. 2023 yılında vatandaşlarımızdan gelen çağrılara, özellikle hat tarife bilgisi, sosyal hizmetler ve dezenfeksiyon gibi konularda yanıt verildi.

153 nasıl bağlanılır?

Veri talepleri hariç olmak üzere talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı WhatsApp hattımız / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması veya Alo 153 Çözüm Merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

153 yardım başvurusu nasıl yapılır?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.

153 beni neden arar?

153 Neden arıyor? “153” numaralı telefon, Türkiye’deki Borçlu Koruma ve Kredi Garanti Fonu’nun (KGF) “Beyaz Masa” birimine aittir. Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç durumu hakkında bilgi: Borcunuz hakkında bilgi almak için aranabilirsiniz.

Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?

Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.

183’i hangi durumlarda aramalıyız?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

Hangi durumlarda itfaiyeden yardım isteriz?

110 İtfaiye: Yangın ve yangın olaylarında acil yardıma ihtiyacınız olması durumunda arayabilirsiniz. 155 Polis Acil Numarası: İlgili numarayı arayarak; şikâyet, şikayet ve suç şüphenizi dile getirebilir, ayrıca trafik kazaları ve trafik kural ihlallerini bildirebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Anal Seks Yapan Escort