İçeriğe geç

Samsung Garanti Süresi Ne Zaman Başlar

Samsung telefon garantisi ne zaman başlar?

Garanti fatura tarihinizden itibaren başlar. Garanti belgesi aynı gün doldurulur. Aksi yasal değildir.

Cihaz garantisi ne zaman başlar?

Türkiye’de Tüketici Hukuku Özeti Garanti süresi, ürünün tarafınıza teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve 2 yıldır.

Garanti ne zaman başlar?

Bu süre ne zaman başlar? Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Garanti süresi” başlıklı 6. maddesinin birinci fıkrasında belirtildiği üzere; “Garanti süresi; “malın tüketiciye teslim edildiği gün başlar ve en az iki yıl veya bu Yönetmeliğe ekli listede yer alan ölçü birimi ile belirlenen değerdir.”

Telefonun garanti süresi nasıl öğrenilir?

Telefonu satın aldığınız mağaza veya satıcıyla iletişime geçebilirsiniz. Ürünün garanti süresi ve kapsamı hakkında bilgi genellikle satıcıdan alınabilir. Garanti süresi hakkında bilgi, telefon üreticisinin resmi web sitesinden ürünün modelini ve seri numarasını belirterek alınabilir.

Fatura kesilince garanti başlar mı?

Bu maddenin içeriğine göre; İthalatçılar veya üreticiler, ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar. Garanti süresi, ürünün fatura tarihinden itibaren başlar.

Samsung Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarız?

Bunu yapmak için, *#06# tuşlarını tek tek çevirerek cihazın IMEI numarasını kolayca öğrenebilirsiniz. Bu bilgiyi aldıktan sonra, çevrimiçi olarak bir Samsung garanti talebinde bulunabilirsiniz. Bunu yapmak için, Samsung ürün yardım ve destek sayfasında ürünün IMEI numarasını kullanarak garantiyi kolayca kontrol edebilirsiniz.

20 iş günü cumartesi dahil mi?

Hizmetin cumartesi günleri çalışıp çalışmadığına bakılmaksızın cumartesi günleri 20 iş günü olarak sayılır. Hizmet personelinin cumartesi günleri çalışıp çalışmaması hizmetin sorumluluğundadır, tüketicinin değil. Sadece tatiller ve pazarlar 20 iş günü hesaplamasında sayılmaz.

Telefon hangi durumlarda garantiye girer?

3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak kullanımdan kaynaklanan hatalar (tüketicinin ürünü ürün açıklamasında ve kullanım kılavuzunda belirtilen hususlara aykırı kullanması sonucu oluşan hatalar) garanti kapsamında değildir.

Samsung servis fatura istiyor mu?

4 – Samsung Yetkili Teknofix Servisi fatura talep ediyor mu? Teknofix desteğimiz garantisi devam eden ürünler için fatura talep ediyor.

Garanti süresi nasıl hesaplanır?

Garanti süresi malın teslimi ile başlar ve en az 2 yıldır. Öte yandan, bazı mallar için garanti koşulları, özelliklerine göre Bakanlık tarafından farklı şekilde belirlenebilir. Bir ürünün arızalanması durumunda, garanti süresi onarım için gereken süre kadar uzatılır. Ürün için azami onarım süresi 30 iş günüdür.

Fatura olmadan garanti belgesi geçerli mi?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden faydalanabilmek için, satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Elektronik eşyaların garantisi ne zaman başlar?

Garanti süresi, malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve en az iki yıldır veya bazı mallarda Garanti Belgesi Yönetmeliğine ekli listede belirtilen ölçü biriminden elde edilen değerdir.

Samsung kaç yıl garantili?

Samsung ürünleri üretici garantisiyle gelir. Üretici garantisinin ayrıntıları ürününüzün belgelerinde bulunabilir. Mobil cihazlar ve TV ürün grupları için garanti süresi 24 ay, beyaz eşyalar için ise 36 aydır ve ürün grubuna göre değişiklik gösterebilir.

Samsung orjinal olup olmadığı nasıl anlaşılır?

Bu servis, mobil cihazınızın yasal olarak ithal edilip edilmediğini ve cihazınızın IMEI numarasını sorgulayarak kaybolup kaybolmadığını/çalınıp çalınmadığını öğrenmenizi sağlar. IMEI numaranızı, cihazınızın çevirici ekranında *#06# girerek bulabilirsiniz.

Samsung telefonu garantiye göndermek için ne gerekli?

Ürününüzün garanti belgesini, fatura fotokopisini, model ve seri numarasını bildirerek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Telefon garantiden ne zaman gelir?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürün bedelinin iadesini talep edebilir.

Samsung servis fatura istiyor mu?

4 – Teknofix Yetkili Samsung Servisi fatura istiyor mu? Garantisi devam eden ürünler için Teknofix destek servisimiz fatura istiyor.

Aktivasyon tarihi nedir?

Aktivasyon kodu, ürünü veya hizmeti başlatan şeydir. Bu kelime, özellikle teknoloji ürünlerinde, üyelik işlemlerini tamamlama veya satın alınan bir ürünü çalıştırma söz konusu olduğunda sıklıkla kullanılır.

Ürünün garantisini nasıl öğrenebilirim?

– Garanti belgesi talebi Paylaş Garanti belgesi talepleri için, garanti belgesi almış ürünler ilgili bakanlığın internet sitesinden ürün modeli ve firma ismine göre aranabilir. Tüketiciler diledikleri zaman ürünün garanti kapsamında olup olmadığını sorarak kontrol edebilirler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort ankara escort megapari-tr.com